Hotline: +420 511 189 990
czsk

Jak začít prodávat zmrzlinu II.

Naše produkty

Články

14. 06. 2018

V oboru se pohybujeme už více než 25 let, proto kromě dodávky samostatných zařízení umíme zařídit i návrhy,...

23. 05. 2017

Nutraceutická zmrzlina je nový trend ve výrobě zmrzliny. Stále více zákazníků hledá alternativy zdravého st...

21. 10. 2016

Čokoláda se cenově liší podle její kvality a nabízeného sortimentu. Většina těchto produktů lze různě kombi...

Máte v plánu vyrábět nebo prodávat zmrzlinu? Pak si nenechte ujít ani druhý díl našeho seriálu o tom, jak správně zařídit zmrzlinárnu a jak ji začít úspěšně prodávat. Tipy Giuseppe Scaringelly přijdou vhod i zde.

Máte v plánu vyrábět nebo prodávat zmrzlinu? Pak si nenechte ujít ani druhý díl našeho seriálu o tom, jak správně zařídit zmrzlinárnu a jak ji začít úspěšně prodávat. Tipy Giuseppe Scaringelly přijdou vhod i zde.

Čím snadnější přístup, tím více hostů

Při výběru provozovny si dejte pozor také na vše, co by mohlo znesnadnit přístup zákazníků ke zmrzlině:

  • Nezařizujte si provozovnu ve sklepě – nikdo k vám sestupovat nebude.
  • Stejně tak neberte provozovny v patře či se schůdky. Pamatujte si, že každý schod navíc ubírá podle slov mistra Scaringelly 10 % zákazníků.
  • Snažte se mít vchod bezbariérový. Kromě hendikepovaných výrazně pomůžete maminkám s kočárkem.

„Prodej zmrzliny není provozování restaurace. Nikdo k vám dalekou cestu vážit nebude – jde prostě o rychlý obchod. Málokdo jde také na zmrzlinu plánovaně – většinou jde po ulici, uvidí poutač a lákavé hory čerstvé zmrzliny a dostane jednoduše chuť. Proto musí být přístup co nejjednodušší, než si to zákazník zase rozmyslí. Máte totiž jen pár vteřin na to, abyste jej ulovili“ dodává Giuseppe Scaringella.

Mělké vaničky: světový trend v prodeji zmrzliny

zmrzlina cukrárna

Tomu musí pomáhat i samotná prezentace zmrzliny. Zbytky staré zmrzliny ve velkých umatlaných vaničkách rozhodně nikoho nezaujmou. Světový trend jsou teď mělké vaničky, ve kterých se dá zmrzlina prezentovat se vší parádou. Čerstvá zmrzlina v nich utvoří lákavé „hory“, které můžete krásně nazdobit čerstvým ovocem, čokoládou a dalšími ingrediencemi.

Vitríny se zmrzlinou by měly být co nejvíce na očích. V ideálním případě by měly být první věcí, kterou zákazník uvidí – jde přece hlavně o zmrzlinu. Pokud to jde, nesměřujte je klidně rovnou do ulice, aby na ni narazil každý, kdo půjde kolem.

Důležité je také správné natočení chladící vitríny. Ta by měla být viditelná dříve, než kolem ní člověk bezprostředně jde. Proto je důležité na začátku zjistit, kudy po ulici chodí nejvíce lidí. Díky tomu dokážete natočit vitrínu tak, že je viditelná dlouho dopředu.

Umění prodat zmrzlinu

Kromě správné prezentace je také nutné zmrzlinu umět prodat. Pokud vyrábíte vlastní zmrzlinu z poctivých surovin, dejte o tom všem vědět. V prodejně vyvěste velké tabule a napište na nich složení své zmrzliny – ať opravdu každý ví, že v čokoládové je opravdu čokoláda a smetana není z rostlinného tuku.

zmrzlina cukrárnaNa zákazníky také skvěle funguje, když výrobu zmrzliny vidí na vlastní oči. Pokud to je možné, nechte je nahlédnout do výrobny, vyvěste fotografie nebo se rovnou natočte, jak zmrzlinu připravujete. Na monitoru či televizní obrazovce tak může záznam běžet v pravidelných intervalech a všem ukazovat, že zmrzlinu nijak nešidíte.

Jak říká Giuseppe Scaringella, prodávat úspěšně zmrzlinu není snadné, ale pokud se to dělá s láskou, poctivým přístupem a špetkou obchodního talentu, úspěch se zaručeně dostaví.

Články

14/06/2018

V oboru se pohybujeme už více než 25 let, proto kromě dodávky samostatných zařízení umíme zařídit i návrhy,...

23/05/2017

Nutraceutická zmrzlina je nový trend ve výrobě zmrzliny. Stále více zákazníků hledá alternativy zdravého st...

21/10/2016

Čokoláda se cenově liší podle její kvality a nabízeného sortimentu. Většina těchto produktů lze různě kombi...